Re: ch³odzenie - wentylator

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 May 2003 - 02:39:45 MET DST

W po¶cie news:baegu1$ed4$1_at_topaz.icpnet.pl, xaliemorph
<gordonfreeman_at_poczta.onet.pl> wystuka³(a):
> Sorrki za kolejnego posta ale mam pytanie. Jaki wentylator polecacie do
> procka 2400+ i wy¿ej, a zapewne jakiego¶ Bartona. Jakbyco wspomina³em
> tak¿e o 1700+ ale on siê upiera ¿e nie :) Wentylator powinien byæ
> porz±dny, by poci±gn±æ jakiego¶ szybkiego Bartona, lub ewentualnie
> krêconego 1700+ wiêc wydajno¶æ na pierwszym miejscu choæ i wskazania co do
> g³o¶no¶ci mile widziane, a tak¿e i cena co raczej powyzej 160z³ ju¿
> niezbyt a ni¿ej to jeszcze lepiej. Tak z góry by³bym bardzo wdziêczny za
> podanie mo¿liwie du¿ej liczby modeli bo jak przegl±da³em strony sklepów w
> [...]

Bym zapomnia³, który z szybszych procków siê dobrze krêci? Czy tylko seria
xp na FSB266 czy tak¿e na FSB333? Czy Bartony siê te¿ tak dobrze krêc± czy
ju¿ maj± poblokowane mno¿niki?

--
W kosmosie nikt nie us³yszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine