Re: Nie wygwiżdżcie znowu :p (konfiguracja kompa)

Autor: czeslove_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 May 2003 - 23:58:31 MET DST

http://www.extremeoverclocking.com/reviews/motherboards/MSI_K7N2_Image_04.html

> To niby jest ot tak, dla picu? Na Abitach jest jedna - clear CMOS.

no jezeli mówisz o zworkach t jest ich az 5 te zielone, w tym jedna przy
baterii do resetu, innych nie zmieniamy, chyba ze chcemy dozucic wiecej do
pieca w napieciach pamieci, AGP i Vcore

nie musze tłumaczyc ze te inne miejsca sa do podpiecia HD led, Power LED,
Reset S/W, USB az cztery, miejsce do podpiecia irdy miejsce do podpiecia
Bluetootha itd???