Modem fritz - isdn - problem

Autor: ASHKE (ashke_at_konto.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 23:43:14 MET DST

Witam Grupowiczow,

System winxp prof, modem Fritz pci
system wykrywa modem,
dalej instaluje soft z plytki dostarczonej z modemem i generalnie tu juz
sa problemy z konfiguracja.
Konkretnie w tej chwili nie pamietam bo pisze z innego miejsca ale
chodzi o to iz musze podac jakis kod lub numer miasta, cos tam z linia
pozniej jest okienko gdzie sie wpisuje naglowek faksu i jego numer....

Czy tworzac poloczenie postepuje sie tak samo jak w przypadku modemu
analogowego?
Tzn. numer dostepowy jest inny ale login ppp i haslo tez ppp.
Czy cos jescze musze ekstra ustawiac... pytam poniewaz otrzymuje info.
iz komputer zdalny nie nawiazal polaczenia - laczac sie poprzez
start/polacz sie...
a jak uzyje softu dostarczonego z modemem otrzymuje komunikat iz
wystapil blad warstwy 2 ?????

czy ktos muglby mi lopatologicznie wytlumaczyc co mam zrobic aby to
dzialalo na jednym kanale?

Reasumujac:
modem jest w kompie, windows go wykrywa instaluje steri z plytki
producenata i...... co dalej ???

za wszelkie uwagi dziekuje.. :-)

odpowiedz moze byc na priv..

--