padł kontroler FDD na płycie głównej ?

Autor: Robert \(por Borewicz\) (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 23:36:01 MET DST

Witam,
właśnie złożyłem znajomemu taki średniawy komputerek:
Celeron 566MHz,
128MB RAM,
10GB HDD,
Riva TNT2,
CD-RW TEAC 4x
płyta chyba PROCOMP (ale właściwie to nie wiem, bo po prostu taką miałem)
chipset VIA. FCPGA Socket 370

Teraz problem:

Wszystko działa z wyjątkiem stacji dyskietek FDD, tzn. stacja, taśma i
zasilanie jest sprawne a komputer nie wykrywa stacji.
Pytanie:

Czy może być zepsuty kontroler napędu FDD (gniazdo) ?
Jeżeli tak jest to co dalej ?
Czy istnieje jakaś inna możliwość podłączenia stacji dyskietek do komputera,
np. poprzez IDE lub jakiś osobny kontroler na PCI ?
CO Z TY ZROBIĆ ???

Pozdrawiam Robert M.