Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Roger (JarPre_at_op.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 22:41:01 MET DST

Sniper poslugujacym sie adresem <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl>
napisał(a):

> Looozik panowie. Szkoda bić pianę. Są ciekawsze rzeczy, niż nudna wymiana
> zdań. Każdemu zdarza się popełnić jakąś gafę ;-)
>
> Popatrzmy lepiej, czy ładnie kręcą nam się wentylatorki...

Juz znalazłem problema, a raczej podsuną mi go jeden z Was - chodziło o
nepobrane posty, skoro niema nagłówka to Re: nie ma byc do czego
przypożądkowane :p

Ale poruszenie ja p****

Mam nadzieję że się nieobraziliście?

PS: Thx Sniper