Re: Gwarancja - jak to jest z uszkodzonym sprzętem?

Autor: Corran (corran_at_www.tenbit.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 21:00:25 MET DST


karlos napisał:

> Witam
> Mam takie pytanie:
> po kilku miesiacach bezproblemowej pracy padla pewna czesc komputera (nie z
> mojej przyczyny), gwarancja na ta czesc wynosi 12 miesiecy. Po oddaniu do
> serwisu okazalo sie ze naprawa nie jest mozliwa i w zwiazku z tym mam
> pytanie czy przysluguje mi wymiana na nowy sprzet czy na uzywany? Zaznaczam
> ze w karcie gwarancyjnej nic na ten temat nie ma, oprocz terminu w jakim
> serwis ma dokonac naprawy gwarancyjnej (14 dni roboczych).

AFAIK przysługuje ci wymina tylko na nowy sprzęt i decyduje o tym nie
karta gwaranccyjna tylko polskie prawo. Proponuje przejrzeć strony
federacji konsumentów.
Pozdrawiam

-- 
  ___                                 #  To jest puste...ciągnie  #
 / __\__  ________________            #  się w nieskończoność...  #
/ /__/  \/ __/ __/   / __ \@tenbit.pl #     ...i...o mój Boże!    #
\___/\__/_/ /_/  \__/_/ /_/.prv.pl    # ...tam jest pełno gwiazd! #


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:14:30 MET DST