Autor: Corran (corran_at_www.tenbit.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 21:00:25 MET DST
karlos napisał:
> Witam
> Mam takie pytanie:
> po kilku miesiacach bezproblemowej pracy padla pewna czesc komputera (nie z
> mojej przyczyny), gwarancja na ta czesc wynosi 12 miesiecy. Po oddaniu do
> serwisu okazalo sie ze naprawa nie jest mozliwa i w zwiazku z tym mam
> pytanie czy przysluguje mi wymiana na nowy sprzet czy na uzywany? Zaznaczam
> ze w karcie gwarancyjnej nic na ten temat nie ma, oprocz terminu w jakim
> serwis ma dokonac naprawy gwarancyjnej (14 dni roboczych).
AFAIK przysługuje ci wymina tylko na nowy sprzęt i decyduje o tym nie
karta gwaranccyjna tylko polskie prawo. Proponuje przejrzeć strony
federacji konsumentów.
Pozdrawiam
-- ___ # To jest puste...ciągnie # / __\__ ________________ # się w nieskończoność... # / /__/ \/ __/ __/ / __ \@tenbit.pl # ...i...o mój Boże! # \___/\__/_/ /_/ \__/_/ /_/.prv.pl # ...tam jest pełno gwiazd! #
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:14:30 MET DST