Re: Radeon 9100 czy to prawda?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 20:31:29 MET DST

Użytkownik "Far_at_oN" napisał:

> Jakiś test widziałem w Chip`ie i ten drugi coś kiepsko wyszedł.

Zasada nr 1: jeżeli już sugerujesz się wynikami z CHIP'a, to zaczekaj do
następnego numeru, bo razem z nim wydają erratę do tego poprzedniego, w
którym przepraszają za błędy i przedstawiają prawidłowe tabele. Oczywiście
zwycięzcy już trofeum nie odbierają, bo przecież sponsor swoje już zapłacił
;-) CHIP wychodzi z sytuacji zgrabnie, czytelnicy nie mają prawa do narzekań
(bo sprostowanie przecież było), a i klient (reklamodawca) jest zadowolony.

P.S.
Jakiś czas temu usłyszałem na giełdzie tekst, że niejaki Komputer Świat
przeprowadził test kierownic do PC'tów. Podobno wygrała ta, która połamała
się w czasie testów, a wyróżnienie zdobył produkt, do których nie działały
żadne sterowniki. Nie wiem ile w tym prawdy, bo gazety na oczy nie widziałem
(może ktoś skomentuje), ale obrazowałoby to dobitnie, w jaki sposób
przeprowadzane są takie testy.

Pozdrawiam,
Sniper