Re: Tani Tuner TV

Autor: tomciar (tomciar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 20:21:17 MET DST

Grzegorz Kobylinski wrote:
> hmm.. ja z wlasnego dosiwiadczenia nie polecam Winfasta 2000XP,
> deluxe, wlasnie z nim walcze 2 tygodnie i nie udalo mi sie ruszyc
> org. softu pod windowsem XP,

No i widzisz jak to jest. Ja walczylem z averem miesiac (brak dzwieku -
pojawianie sie i znikanie) i sprzedalem, kupilem Winfasta 2000XP deluxe i
wszystko super chodzi (soft oryginalny dla mnie o niebo lepszy). Wszystko
hula wlasnie po XP prof.
Pozdro

Tomek.
P.S. Napisz jakie masz problemy, moze ktos pomoże