Re: Gwarancja - jak to jest z uszkodzonym sprzętem?

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 20:15:55 MET DST

Użytkownik "karlos" <karloss_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam takie pytanie:
> po kilku miesiacach bezproblemowej pracy padla pewna czesc komputera (nie
> mojej przyczyny), gwarancja na ta czesc wynosi 12 miesiecy. Po oddaniu do
> serwisu okazalo sie ze naprawa nie jest mozliwa i w zwiazku z tym mam
> pytanie czy przysluguje mi wymiana na nowy sprzet czy na uzywany?

oczywiście, że na nowy - powinieneś wiedzieć takie rzeczy, bo Cię każdy
serwis w tym kraju zrobi w konia (no może kilka serwisów obraziłem)

Zaznaczam
> ze w karcie gwarancyjnej nic na ten temat nie ma, oprocz terminu w jakim
> serwis ma dokonac naprawy gwarancyjnej (14 dni roboczych).
> dzieki
a ja (i nie tylko ja, ale raczej wszyscy) mam RAM, na którym jest
"karta gwarancyjna" w postaci stickera o wymiarach 0,5 x 2 cm i jakoś
tam też nie doczytałem się wzmianki o warunkach gwarancji