Re: problem z karta tv

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 19:21:55 MET DST

Użytkownik "....::::gRoT::::...." napisał:

> W sklepach rtv sa do kupienia wzmacniacze sygnalu,
> moze sprobj takie cusik kupic........

Ale wzmacniacz sygnału wzmacnia wszystko co ma podane na wejściu. Jeżeli na
wejściu jest szum, to na wyjściu też będzie, tylko jeszcze większy. Ja tak
testowałem w domu, łudząc się, że coś pomoże i w rezultacie z małego
"śnieżenia" zrobiły się wielkie smugi, pasy, itp. Takie wzmacniacze są dobre
wtedy, gdy przesyła się sygnał na duże odległości - a ten pierwotny jest bez
zakłóceń.

Pozdrawiam,
Sniper