Odp: karta graficzna - aktualizacja biosu

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 17:34:17 MET DST

> Nie trzeba na slepo,wystarczy by karta w drugim slocie byla innego
producenta.
jest innego producenta

> Przede wszystkim-czy kostka biosu pozwala na flaszowanie?
> Oderwij naklejke i przeczytaj napisy.
nawet niema naklejki, a napisy to:
SST - wyglada jak logo producenta
MTP
27SF010
70-3C-HN
0016514-C
nieznam sie na tym, kostka(mala, kwadratowa, z nozkami na kazdym boku) jest
na podstawce, wiec moze tylko w programatorze da sie ja sfleshowac??
> Mozesz uzyc biosow referencyjnych.
mozesz cos wiecej o nich, co to takiego, jak ich szukac w sieci??

> U mnie poszlo tak juz chyba 8 sztuk.

dzieki, wiec moj pomysl niejest calkiem bezsensowny!!!

pozdro