Samtron 51s vs. Samsung SyncMaster 151S

Autor: topek (topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!_at_post.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 17:24:19 MET DST

No wlasnie :-)
Zawezilem kandydatow do tych dwoch monitorow. Jutro kupuje.
Czy technologicznie sa ta wlasciwie identyczne monitory?
Za Samtronem przemawia:
+ nizsza cena (o 30 Euro)
Za Samsungiem przemawia :
+ Design (jest szaro czany, czyli ladny)
+ Mniejsza straty na cenie po uplywie powiedzmy 6 miesiecy, bo firma
bardziej znana. (Po 6 miesiacach mam mniej wiecej zamiar przesiasc sie na
17" TFT).

No i co ja mam teraz biedactwo zrobic ? :-)
Wyczailem jeszcze monitor Samsung SyncMaster 152S czym on sie rozni od 151S
?.

Czy funkcja Pivot (tj obracania obrazu) jest w codziennym uzytku tak bardzo
potrzebna ? Warto dolozyc troche piniedzy do monitora z funkcja Pivota ?

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)