Re: taktowanie gf2mx400

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 15:53:21 MET DST

Użytkownik "tomjey" <tomjey_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ostatnio trafiła mi sie karta GF2 MX 400 firmy Ennyah czy jakos tak
> i po zbadaniu pawerstrip pokazuje taktowanie 120/120 czy to możliwe
> czy też bląd programu. Przy okazji czym sprawdzić czy szyna danych
> jest 64 czy 128 bitowa. Jeśli taktowanie jest prawdziwe czy moge je
> zwiększyć jakie są bezpieczne granice?

heh
ja mam 200/143 i mogę podnieść
karta to prolink gf2 mx400 64mb 128bit
jeśli masz kartę dosyć starą to napewno jest 128bit
wcześniej nie było na rynku za dużo 64bit
teraz tylko takie sprzedają dla obniżenia kosztów
a co do sprawdzania to chyba AIDA32 pokazuje wszystkie dane o karcie, jak
również i różne benchmarki
pozdr
Marcin