Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: dklog (dklogWYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 14:44:44 MET DST

Użytkownik "Roger" <mrroger_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> dklog poslugujacym sie adresem <dklogWYTNIJTO_at_wp.pl> napisał(a):

> A dlaczego tak ostro od razu pojeżdżasz? Czy ja cos powiedziałem
złego na
> Ciebie lub kogoś?

    Sor, może to wyglądało tylko tak, jakbym się spruł.. W
rzeczywistości to premier mnie rozśmieszył. Jak to prezes rady
ministrów może przed kamerami nazwać delegowanego posła "zerem"? Ok,
ok. NTG. Poprosiłem zresztą potraktować moją wypowiedź z przymrużeniem
oka. Jeśli to gdzieś umknęło, to chciałbym sprostować, że nie miałem
zamiaru nazwać nikogo zerem. Ty bezpośrednio też nie powiedziałeś nic
złego na mnie lub kogoś, ale Twój post chyba okazał się dla niektórych
dosłownym policzkiem, sądząc po komentarzach. Pewnie nie było to
zresztą Twoim zamiarem. Zresztą newermint.

--
D    a     r     e     K