Re: zwis przy VDIMM na EPoX 8RDA+ / też tak macie?

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 13:20:35 MET DST

At 11:27 03-05-19 +0200, you wrote:

>znalazłem coś takiego na stronie epoxa:
>
> System shutdown and/or BIOS PC health is freezing the system.
> If the system shutdowns and/or BIOS PC health section freezes the
>system ensure your CPU fan is running at full speed. Variable RPM fans could
>trigger this condition.
>

>tak więc wydaje się że bios nie nadążą liczyć obrotów wiatraczka? :)

Lol, tego sie nie spodziewalem. Mam Zalmana maksymalnie spowolnionego, ok
1400 rpm. Moze i faktycznie cos ze zliczaniem? Sprobuje podniesc obroty lub
odlaczyc FanMate.
A przy okazji - znalazlem na niemieckiej stronie EPOX-a nowy bios 13507 i
po wgraniu wiesza sie jak u Ciebie - na VDimm Voltage :-)) Cyba wroce do
poprzedniego.

Pozdrawianko!

A.S.