karta graficzna - aktualizacja biosu

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:23:58 MET DST

witam
mam problem z karta graficzna nvidia vanta 16mb, nieustalonego producenta ;(
karta generalnie nie dziala ( w roznych komputerach zachowuje sie roznie).
przypuszczam, ze jest szansa na jej reanimowanie poprzez wgranie nowego
biosu - no ale jak to zrobic, gdy niemoge z nia na pokladzie odpalic kompa??
pomyslalem, ze zrobie tak : pozostawie ja w porcie AGP, a do portu ISA wlaze
stara karte, do ktorej podepne monitor. tak uruchomie kompa, i z flesh'uje
tak bios na karcie AGP. co prawda bios na tej karcie jest na podstawce, ale
zaniesienie kostki do jakiegos serwisu niebardzo mi sie oplaca.
czy moj plan ma szanse sie powiesc??
moze jakies inne sposoby??
i drugie pytanie : skad sciagnac bios do tej karty?? podobno do tej wersji
beda pasowac biosy od analogicznych kart markowych producentow
prosze rowniez o inne smiale pomysly, niewiele ryzykuje

TIA
pozdrawiam