Odp: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:00:10 MET DST

Witam
> Jesteście myślącymi i w większości dorosłymi ludźmi, dlaczego robicie
> taki syf na grupie? Jak czytam te Wasze posty to dostaje oczopląsu.
> Jeśli odpowiadasz na czyjes pytanie to bardzo fajnie - WIELKIE DZIĘKI Ci
za
> to. Ale czy to tak trudnoodpowiedzieć w tym samym wątku?
>
> Rozpirzycie te wszystkie posty po całej grupie, a następstwem tego jest
> że szukając czegos szuka sie 10razy dłużej !!!
> A następnie dziwicie się, że pytania powtarzają sie po 20razy na dwa
> tygodnie - na tej grupie chyba co piąty niestety niesłyszał co to jest
> [...]

A nie pomyślałeś czasem, że to zadający dany wątek wycofał w międzyczasie
swój post (da się to zrobić) i wtedy samo "Re:..." zostało? Albo głowny post
jest już dość długo na grupie i jest niektualny pod względem czasowym -
wtedy też późniejsze odpowiedzi zostają bez głownego posta.
Zanim zaczniesz opieprzać ludzi, pomyśl trochę - to nie boli:)

Pozdrawiam
Marucha