Re: Kingston HyperX???? Prosze o szybka odpowiedz...

Autor: Paweł Rupiński (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 11:59:17 MET DST

> tak sie bowiem sklada, ze wypowiedz Piotra niesie podobna wartosc jak
> wypowiedz enigma, tylko ze Piotr ta sama informacje "sprzedal"
> jezykiem markietingowym;

Nie zgadzam się. Określenie "Wedlug goscia z Kingstona 400 moga wykrecil sie
do ponad 500 mhz." jest zdecydowanie bardziej marketingowe i mniej fachowe
niż "chodzą na 2-2-2-6 przy 400 MHz". W tym pierwszym mamy informację od
producenta, więc już z definicji marketingową (a producent często podaje
nieprawdziwe dane). Inna sprawa że Jacek faktycznie przedstawił sporo
informacji marketingowych, ale pytanie było o zakup, więc uważam że
odpowiedź była "racjonalna" ;-)
Ja bym był tylko ciekaw jak dużo wytrzymają te pamięci przy 2-2-2-6, bo
pamiętam że u mnie CAS2 przy 115MHz powoduje że system w testach działa
szybciej niż CAS3 przy 133MHz (SDRAM więc niekoniecznie jest to adekwatne do
DDR SDRAM).

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl