Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:06:39 MET DST

> Jesteście myślącymi i w większości dorosłymi ludźmi, dlaczego robicie
> taki syf na grupie? Jak czytam te Wasze posty to dostaje oczopląsu.
> Jeśli odpowiadasz na czyjes pytanie to bardzo fajnie - WIELKIE DZIĘKI Ci
za
> to. Ale czy to tak trudnoodpowiedzieć w tym samym wątku?

?? jakieś przykłady? może po prostu Twój serwer nie ma 100% ciągłości
postów.. i wtedy newsreader pokazuje część wątku jako oddzielny topic..

> Rozpirzycie te wszystkie posty po całej grupie, a następstwem tego jest
> że szukając czegos szuka sie 10razy dłużej !!!
> A następnie dziwicie się, że pytania powtarzają sie po 20razy na dwa
> tygodnie - na tej grupie chyba co piąty niestety niesłyszał co to jest
> NetYkieta.

ale o so choziii.... może jakieś konkrety?

> I prosze nieodpisujcie na tego posta, a tym bardziej NTG i Plonków - chyba
> poprzecie mni starzy bywalcy, że mam rację !!!!!!

dlaczego mamy nieodpisywać na posta? przecie na tym własnie polega idea
usenetu aby odpisywać na posty... nic nie qmam..

PZDR
Shaman