Re: Duron 700 MHz, temp. 49 stopni i zwiechy

Autor: Matiej (matiej_at_interia.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 11:41:55 MET DST

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:5sob9vgtl1c73bium8b4d50mki7cn2q7s9_at_4ax.com...
> Witam.
>
> Płytka ECS K7VZA (jedna z pierwszych), Duron 700 MHz, kretyńska
> obudowa z pionowo wsadzonym zasilaczem (za nim jest procesor).
> Temperatura sięga 49-50 stopni. I wtedy system (win98) zaczyna się
> wywalać. Wiatraczek jest taki badziewiasty raczej. Aha, wszystkie 3
> sloty 5.25'' są obsadzone, więc w obudowie jest ciasno.
>
> No i co mogę zrobić? Mogę dać owszem większego i lepszego wiatraka z
> radiatorem, ale będzie on prawie przylegać do ciepłego zasilacza.
> Pomoże to coś w zbiciu tempetatury?

Najlepiej wsadz większego wiatraka i dokup wiatraki dodatkowe. Powinno
pomóc. Taki na slot na śledziu bardzo wydajny wywala gorące powietrze na
zawnątrz z obudowy... możesz kupić taki plaski wiatrak podkręcany pod dysk
twardy do tego są jeszcze wiatraki zamiast zaślepki 5.25 dwa takie male jak
na grafike. Ładuja powietrze do środka. lub na miejsce 3.5 też jest coś
takiego.
Możliwe ze wtedy Ci odleci ten komputer.. ale temperatura spadnie. Grunt to
nie przesadzać z ilością wiatraków bo ciepłka, jakie wytwarzają potrafi
czasami jeszcze podnieść tem wewnątrz

pozdr
Matiej