Re: Cichy zasilacz...

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 20 May 2003 - 09:18:41 MET DST

Użytkownik "yugin" <wytnij_to_yugin_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Przejde od razu do sedna sprawy ;]
> Zastanawiam sie nad jednym z tych:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6626
> http://sklep.barwkomp.pl/opisP.php?kodprod=XZASCHI360302DF
> Nie wiem ktory wybrac (tzn. ktory bedzie cichszy). Czy ActivePFC mimo
dwoch
> wentylow jest cichszy w IDLE (bo przy graniu to moze sobie glosno chodzic
> :] )?
> Ew. moze macie jeszcze jakies propozycje zasilaczy w tych cenach (te 273zl
> za ten z BarwKompu to dla mnie MAX ile moge wylozyc)? Tak do 220zl byloby
> najlepiej :)

mam Chiefteca 360W (HPC-360-202) - jest cichutki bez żadnego kombinowania z
rozbieraniem i wyciszaniem.. polecam. Wadą jest to że wylatujące z niego
powietrze jest dosyć ciepłe - jednym słowem trochę się grzeje.. ale ciągnie
kompa z AXP 1700+@2600+, Sapphire Radeon 9100 64MB 128bit i 3 HDD (IBM
180GB, Fujitsu 5GB, WD 2,1GB). Jeśli nie masz drugiego wiatraka w obudowie
to prawdopodobnie lepszym rozwiązaniem byłby zasilacz z dwoma wiatrakami

PZDR
Shaman