Re: K7S6A i keyboard Wake-Up

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 08:26:49 MET DST

On Tue, 20 May 2003 00:57:32 +0200, DK wrote:

> Najzwyklejszy ATX/300 (dokł. ozn. LPF2W). Ale nie wiem czy to moze być
> zasilacz - skoro komputer włącza się switch'em na obudowie a klawiaturowy
> "power on" nie działa ...

Zasilacz daje różne napięcia. Jednym z nich jest +5Vsb, i to ono
odpowiada za zasilanie magistral szeregowych w czasie gdy komp nie
pracuje. Klawiaturę masz zasilaną z tego właśnie napięcia. Jeśli jest
zbyt niskie lub nie ma odpowiedniej obciążalniści, to możesz sobie nawet
skakać po klawiaturze - kompa nie włączysz :)
Nie twierdzę, że to na pewno to, ale Twój problem jest dość typowy...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!