Re: Problem z systemami

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 08:06:08 MET DST

Użytkownik "Soya" <darsoj_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Z powodu braku jakiejkolwiek odpowidzi, nawet typu "wywal komputer"
> pozwolę jeszcze raz przedstawić mój problem. Opis dziwnej przypadłości. Po
> włączeniu kompa diody kontrolne HD i zasilania zapalają się, diody na
> nagrywarce i cdromie migają parę razy
> (czyli niby ok) ale po tym cisza. Monitor nawet nie drgnie. Robię "twary"
> reset i wszystko rusza jak gdyby nigdy nic. Ale to nie koniec. Na jednym
HD
> mam trzy systemy 2x w2k i XP. No i po tym "twardym" resecie XP można
> uruchomić bezproblemowo ale w2k milczy . Uruchamiam w trybie awaryjnym
(w2k)
> no i działa. Wszystko jest ok tzn nie widać żadnych błędów. Włączam w
trybie
> normalnym - cisza. Jak wcześniej wspomniałem XP działa. Pierwszym
> podejrzanym
> jest zasilacz ale tego nie wiem. Inna sprawa to co takiego jest w XP że
przy
> tej samej dolegliwości działa, a w2k nie. Proszę o jakoweś wskazówki.
> [...]

To ze po wlaczeniu komp nie wstaje to moze byc wina biosu!! Poszukaj na
stronie producenta plyty glownej.
Co do reszty to tak: sproboj nowy zasilacz, przetestuj ram, sprawdz dysk,
ostatecznie przeinstaluj systemy.

--
[     CT-OJA3T & Celeron 1.4 & 512 MB RAM     ]
[          Radeon 8500 LE 250/250 & SBLive            ]