Re: Acorp-6BX67

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 02:03:44 MET DST

"Szczur" <szczurman_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:baavi0$qjc$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> Witam, plyta ta jest na chipsecie Intel 82440BX. Obecnie mam
> celronna 333 i chcialbym zmienic procesor, nie mam narazie na nowa
> plyte glowna wiec musze do tej cos wrzucic. Plyta obsluguje
> 66,100,133 MHZ a mnoznik max. to 9,5 daje to razem ok. 1200.
> Teraz pytanie czy wkladajac np: Pentium 1200 MHZ nie bedzie
> zadnych problemow. Bardzo prosze o odpowiedz osoby majace
> stycznosc z ta plyta.

To zalezy co rozumiesz przez "Pentium 1200", gdyz taki procesor sie nie
ukazal (najszybszy byl Pentium 233 ;-).
Co do Twojej plyty to IIRC musisz poszukac niebieskiej naklejki "C"
(albo litera "C" ma byc niebieska - nie pamietam) w okolicy BIOSu.
Jezeli jest to po upgrade BIOSu mozesz wlozyc najszybszego Coppermine -
Celeron 1100, a po stosownych przerobkach byc moze nawet Tualatina.
Jezeli naklejki nie ma to maksymalnie PIII600 lub Celeron 533.
Pozdrawiam
Egghead