Co zepsułem w HP710C ?

Autor: Pawel (shaggulec_at_wp.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 01:02:29 MET DST

Witam
Sytuacja wygląda następująco:
drukarka przestala papier pobierać, więc długo się nie zastanawiając zdjełem
obudowę i wałek z tyłu do przeczyszczenia, włączyłem raz drukarkę bez wałka,
nie wiem po co, ale włączyłem , zakładam wałek i zonk! wygląda to tak: daje
drukuj, głowica leci z lewej na prawą klapka pod wałkiem do góry się podnosi
kółka zębate się kręcą, nagle trzask i świeci się dioda że papieru nie ma ,
wałek nawet się nie zaczyna kręcić, klapka pod wałkiem pozostaje do niego
dociśnięta a głowica wraca na miejsce.

Uff trochę to zakręcone ale tak to wygląda, orientuje się ktoś o co chodzi ?

THX