Re: ZASYCHANIE KARTRIDZY?

Autor: Sebastian (starfire21_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 00:25:45 MET DST

Użytkownik "frezzer" <frezzer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ma
> myslalem
>
> Czyli morał z tego taki, że trzeba dużo czytać i czytać ...

tia ale zeby bylo ciekawiej to na swojej stronie podaja ze ten tusz pasuje
rowniez do mojej drukary... a pudelko widocznie byl ostare i jeszcze nie
wpisali mojego...

Hmm musze to jakos wylac i kupic cos porzadnego... co polecasz? Inktec?
tylko tego u nas w lodzi nigdzie nei mozna dostac... a moze Jet tec?