Re: Instalacja windy na laptopie bez cd

Autor: tom751_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 May 2003 - 22:14:28 MET DST

> Witam
> Mam laptopa i chcę na nim zainstalować windows 98 z cd
> Sprzęt ma  flopa, złącza lpt i com i tyle.
> nie ma karty sieciowej
> Mam kabel do transmisji przez lpt
> Twardziel jest sformatowany
> jak to zrobić?
> Słyszałem o jakiejś metodzie przez ten kabel, ale pogoglowałem i nic:(
> pomóżcie!
> pozdrawiam
> Marek
>
> Jak moi poprzednicy stwierdzili ratunkiem jest Norton Commander. Ja miałem
ten sam problem i za pomocą NC poradziłem sobie bez problemu. Trzeba uzbroić
się w cierpliwość przy kopiowaniu płytki do laptopa bo transmisja jest dość
wolna ale jest to najprostrzy i przede wszystkim najtańszy sposób. Musisz
również pamiętać że kabelek musi być z przeplotem. Ja tego nie wiedziałem i
miałem kabel 1:1 tzn. Bez przeplotu, i nic z tego mi nie wyszło. Jak już
dorwałem prawidłowy kabel to wszystko poszło.
Cierpliwości przy kopiowaniu :)
Pozdrawiam

Tom