wiatraki - wyłącznik

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Mon 19 May 2003 - 21:43:47 MET DST

Witam wszystkich

Mam dwa wentylaotry w kompie:
1. podłączany do zasilania tak jak urządzenia, np. dysk, kable mają kolory
czarny i żółty
2. podłączany do mobo, kolory kabli: żółty, czarny i czerwony

Otóż chcę zrobić sobie wyłączniki tych wentylatów. Czy obojętne jest w
którym kablu wstawię wyłącznik? (oczywiście wiem, że jeden z tego 2-go
odpowiada za prędkość, ale nie wiem który)
Czy takie włączanie i wyłączanie wiatraków podczas pracy kompa może mieć
jakiś negatywny wpływ na pracę innych urządzeń i całego komputera?

Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam - Sebastian