Pytanie .... VAIO C1XD

Autor: Jedrek.M (andrzej.m_at_npnet.org)
Data: Mon 19 May 2003 - 20:53:41 MET DST

Witam serdecznie,
posiadam od dłużeszgo czasu ten notebook i ostatnio stała się rzecz straszna
włamali mi się do samochodu i ukradli torbę z zasilaczem.

Mam do wszystkich wobec powyższego pytanie:
Czy ktoś wie jakie jest napięcie zasilające tego urządzenia? Słyszałem, że
ok 16V ale nie chcę eksperymentować. Muszę kupić zasilacz i troszkę go
przerobić. O zaupie orginalnego u nas mogę zapomnieć po prostu nie ma szans.
Czy ktos jest w stanie mi pomóc może jakieś info o danych technicznych?

Dzięki AM