Re: cdrom

Autor: \(...\) (MichalMC_at_op.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 19:04:43 MET DST

> Usun stery z auto i conf a pozneij usun kontrolery ID z windy (w trybie
> awaryjnym) i uruchom kompa, daj mu zainstalowac IDE raz jeszcze.

problem w tym ze nie ma sterownikow (scierzek) w auto ani w confingu do cd
romka a kontrolera tez chyba nie ma bo w menadzeze uzadzen nie ma nic o cd
romie moze sie myle albo zle mysle chodzi mi jakie to maja bys scieszki do
sterow w tych plikach ( jesli tylko w tych 2 plikach trzeba wpisywac je???)