Re: Zanik obrazu w divx !?

Autor: Maciek (mmaacciieejjss_at_14.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 18:00:39 MET DST

Mon, 19 May 2003 17:28:11 +0200, "marco" <notrue_at_interia.pl>
napisał(a):

>przecież to można łatwo sprawdzić - nie masz diody na panelu
>obudowy pokażującej pracę dysku?)

Diodkę mam. Czyta tak normalnie - czyli sie zapala raz na np.
sekunde/dwie.

>Może to wina sterów karty, albo jakiś konflikt, lub jesłi jesteś w

To juz bardziej prawdopodobne. Wlasnie jakis czas temu zainstalowalem
sterowniki 43.45 do rivy. Cos sie przez to moze walic wlasnie.
BTW: Ktore stabilne sterowniki nvidii byscie polecali bo podobno te
nowe sa troche wolne?? Ktora wersja byla w miare stabilna?

>LAN'ie to może ktoś ciągnie coś od Ciebie

Niczego nie udostepniam także odpada ta opcja.

Pozdrawiam