utracony profil-windows 2000

Autor: PaRaDzIqS (paradzik_at_wp.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 16:48:41 MET DST

wstalem rano,wlaczam monitor a tam ze wynikl blad spowodowany brakiem
spojnosci danych ( cos tez bylo o braku pamieci mimo tego ze mam jeszcze 400
mega wolnego na dysku C ),ale nie wiedzailem zadnych zmian.dopiero po
restarcie kompa wyszlo wszystko.otoz skasowal mi sie moj profil w windowsie
2000.
wiem tylko tyle ze do katalogu Documents and Settings dodalo do mojej nazwy
profilu koncowke .bak
poza tym utworzyl sie jakis folder repair w katalogu windowsa. lecz moich
ustawien nie ma(lacznie z adresami ktore byly w outlook express oraz
dokumentami).
czy da sie w jakis sposob przywrocic te dane, a najlepiej caly profil??
z gory dziekuje za wszelka pomoc.