Re: aplikacja do testowania komputera

Autor: ulvhedin_at_schron.pl
Data: Mon 19 May 2003 - 14:49:05 MET DST

On Mon, 19 May 2003 13:38:01 +0200, "Cray" <cray_at_o2.pl> wrote:

>No tak zajmuje .... ale ? hmm dziwne ... wspominasz o sieci a pozniej o
>dyskietkach ? jaki to ma sens ... nie lepiej nagrac ja na serwerze i kazdy
>bedzie mogl sciagnac ? po co dyskietki jak jest siec?

dyskietki to na wypadek braku obslugi sieciowosci.. czuje ze jednak
musze szukac cos nie-sieciowego... jest aplikacja AIDA32
(http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32), bardzo ciekawa
aplikacja, wersja sieciowa spelnia wszystkie moje warunki, z tym ze
uruchamia sie w trybie NIE-nasluchujacym, tzn user musi odpalic
program i ustawic go tak aby nasluchiwal polecen z serwera... nie
zauwazylem aby dalo sie to wlaczyc gdzies... ale aplikacja jest serio
ciekawa... polecam przetestowac...

Dalej bardzo prosze o info na temat podobnych aplikacji: sieciowych i
nie-sieciowych.

Pozdrawiam!

Jarek