Re: RAM - problem - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 12:08:07 MET DST

Użytkownik "Dilbercik" <jakis_at_tam.mam> napisał w wiadomości
> te pamieci co maja kosci po obu stronach wsadz w banki 0 i 1 ( 1i2) a ta
> pamiec z koscmi po jednej w 2 (3)

@

chyab wlasnie na takiej konfiguracji wszytko ladnie poszlo :)
sprawdze to jeszcze tlyko musze rozkrecic kompa!

i jesscze jedno pytanie:
czy mam rozumiec ze w banki 1 i 2 nie sa klopotliwe, wsadzic tam mozna rozne
pamieci...
a w 3 i 4 to jest tak ze albo double-sided jedynie w 3 lub 4 (do wyboru
:) ) albo ze umieszcza sie single-sided w 3 i 4 ... i tu pytanie? czy 3
msuza byc oba zapelnone czy mozna zostawic jeden bank pusty...
jednym lsowem czy mozna wsadzic 3 pamieci single-sided (oczywisice mowie o
bnakch w mojej plycie glowenej) w kotra teraz zwatpilem bo nie wiem czy sie
cieszyc czy palkac ze ma ona 4 banki... :O