Re: ASUS E616 i te piiiiiski :(

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Mon 19 May 2003 - 11:54:31 MET DST

In article <ba68mh$gg1$1_at_nemesis.news.tpi.pl>, news.tpi.pl wrote:
> To ma byc ten wspanialy Asus?
> Tacka wyjezdzajac strasznie piszczy!
[..]
> I nie jest to przypadek, wygooglalem jeszcze jednego skarzacego sie
> uzytkownika.

Jeśli ten użytkownik to ja, bos napisał do mnie "na priva" to informuje że
moja nie piszczy :) Moja stuka/chrobocze podejrzanie czy jak to tam
nazwać, ale zdecydowanie nie jest to piszczenie. Co do remedium, to wobec
faktu że innych uciążliwości napęd nie ujawnia, znalazłem tyleż proste co
skuteczne - przyzwyczaiłem się :)

--
Marcin