Maly problem z GF4

Autor: Mecenas (mec.kuszelas_at_qdnet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 10:23:59 MET DST

Karta to StarForce MX440 VTP (we/wy Video) oparta na GF4
Po przeinstalowaniu (z przyczyn obiektywnych) systemu (winXP) za cholere
nie moge jej zmusic do wyswietlenia obrazu na telewizorze (nadmienie tylko
ze
do czasu przeinstalowania wszystko bylo ok i filmy smigaly jak zloto)
Probowalem chyba wszystkiego wlaczanie klonowania we wlasciwosciach karty,
zainstalowalem tez TVtoola w wersji 6.8 j jedyne co udalo mi sie uzyskac
to kolorowe paski generowane przez tvtoola w momencie gdy jest wylaczony
a do kompa podpiety jest tv. Przy probie przelaczenia obrazu na TV paski
znikaja i
pojawia sie jakas super kolorowa kasza.
Mialem tez taki objaw w momencie gdy system startuje na ekranie telewizora
pojawiaja sie tez oczywiscie rozne
zeczy jak logo karty i plyty glownej i za chwile ekran logowania windowsow
ale w tym momencie
nie ma obrazu na monitorze, jak wlacze klonowanie to za chwile cala spiewka
sie powtarza i
znow kolorowa kasza.
System z uporem maniaka ustawia mi telewizor jako NTSC ale to moze wina
domyslnych ustawien driverow na USA, zmiana na jakis PAL czy to Niemiecki
czy Francuski b/g g/k
i tak nic nie daje.
Sciagnalem juz chyba wszystkie drivery ze strony MSI i nic
probowalem z Detonatorami z ktorymi przedtem nie bylo problemu ale wciaz
jest "kupa"

Ratujcie jestem juz na skraju zalamania nerwowego :)

--
Pozdrawiam
Atryda