Re: RAM - problem - ?

Autor: efel (efel_at_hoga.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 09:01:11 MET DST

Dlatego trzeba uwazac z kupnem ramu.. najlepiej kupowac takie same kosci...
na twoim miejscu sprobowalbym ustawic CAS na 3- mialemm kiedys 3 rozne kosci
w kompie ( celeron na FSB 66) i nie chcial mi dzialac kop jak ustawialem CAS
na 2 ale na CAS 3 juz mi dzialal bez problemu.
Chociarz uwazam ze to tylko nie ma sensu bo to tylko zwolni kompa -
najlepiej sprobuj komus obchnac pamieci (stare 128 sa chodliwe bo to sa
praktycznie jedynie dostepne pamieci do starszych komputerow typu celeron
400 i wielu ludzi szuka tych kosci) i kupic tej samej firmy kosci wtedy
bedziesz mial pewnosc ze nic sie nei bedzie gryzlo.

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!