Podkręcanie P4 2,4 - kilka pytań

Autor: nelson (pmedela_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 May 2003 - 08:30:01 MET DST

Witam

1. Czy ktoś z grupowiczów mógłby rzucić okiem na wiatrak:
http://www.cooling.pl/product_info.php?manufacturers_id=17&products_id=101
i powiedzieć czy to dobry wybór do P4 2,4 (400MHz) ?

2. Mam płytę główną VIA P4MA PRO i procek j/w. do tego 128 Mb PC266
Hyundaya i 256 PC266 noname. Oprogramowanie do płyty (Flite Deck) pozwala
podnosić częstotliwość FSB i napięcie vcore.
Teraz procek chodzi na 100MHz, zwiększenie do więcej niż 110MHz kończy się
wykładką, prawdopodobnie za wysoka temp. procka.
Przy 100MHz jest ok 30-32 st. C
Przy 110 MHZ jest już 39-40 st.C

Chciałbym pobawić się troche podkręcaniem, ale wolałbym zamienić kilka
zdań z kimś, kto takiego procka podkręcał.
W sieci znalazłem trochę info na tan temat, ale wszystko w j. angielskim,
a tutaj nie jestem zbyt mocny, szczególnie w takim specjalistycznym,
technicznym
słownictwie.

Jeżeli ktoś mógłby udzielić kilku rad to prosze o kontakt na priv lub GG
(mój nr 31771)

Pozdrawiam
nelson

--