2 problemy z Samsungiem 959NF

Autor: gmyra (gmyra_at_gazeta.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 01:42:02 MET DST

Witam.

Po dlugich bojach z myslami, reklamami, cennikami itp. zdedcydowalem
sie w koncu na zakup Samsunga 959NF. Monitor ma wiele zalet, ostrosc
bez zarzutu, dobry kineskop i generalnie jestem zadowolony. Zauwazam
jednak dwa mankamenty:

1. Geometria wszedzie ok, oprocz dolnej krawedzi, ktora jest
wybrzuszona do gory i 'odstaje' od linii prostej o ok. 1 mm. Niestety
regulacja 'beczki' jest dostepna tylko w plaszczyznie poziomej, nie
moge wiec w zaden sposob wyregulowac wygiecia krawedzi dolnej.

2. Monitor wydaje dzwiek (polaczenie brzeczenia z syczeniem) i co
ciekawe nie podczas pracy, tylko wtedy gdy jest w trybie standby (i
wlasciwie jedyne co jest zasilane to migajaca dioda). Mam dosc
wyczulony sluch, wiec moze przesadzam, ale w nocy slysze ten dzwiek z
odleglosci 1.5m. Nasila sie on wraz ze stygnieciem monitora (kolejna
ciekawostka jak dla mnie).

Moje pytanie brzmi: czy probowac wogole zglaszac ktoras z cech do
serwisu, czy tez przyjac, ze 'ten typ tak ma' i nie zawracac sobie
glowy?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
gmyra