Opis programu Nokia Test Monitor, Nec Monitor, DisplayMate Monitor po polsku/angielsku/niemiecku

Autor: El_Punky (harper43_at_wp.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 00:35:28 MET DST

Witam!

Czy ma ktoś może instrukcje do wyżej wymienionych programów?
Przeszukałem wszystko co się dało, niestety nic interesującego nie znalazłem
w wyżej wymienionych językach ( niestety tylko tyle znam..;( ).
Jedynie dwa świetne opracowania, niestety w języku rosyjskim i niemieckim.
Cały czas jestem w fazie kalibrowania monitora,
a to już 2 tydzień go mam (Samsung SyncMaster 959NF).

Pozdrawiam!