cdrom

Autor: \(...\) (MichalMC_at_op.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 22:43:55 MET DST

dziasiaj chcac cos zainstalowac zauwazylem ze nie mam ikonki cd romka w moim
komputerze....
winda nie laduje mi cd romu? czemu?
na poczatku bios wykrywa go i wszystko cacy ale w wnidzie nie ma...
z dyskietki startowej sie laduje i dziala pod dosem
wydaje mi sie ze to wina sterwnikow ktorych nie laduje mi winda jak mam
nadpisac pliki autoexec i confing zeby zadzialalo???
jesli moj tok rozumowania jest bledny poprawcie mnie czy tele wystarczy zeby
znowu dzialal cdromek? prosze o pomoc