Re: P166 MMX - wiatraki

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 19:34:42 MET DST

abs napisał:

>Kupilem wlasnie takiego kompa i nie ma on wiatraka w zasilaczu. Powinienem
>miec o to pretensje do sprzedajacego czy tez spokojnie moze to tak chodzic
>? I jeszcze jedno: czy ten procek moze chodzic bez wiatraka, z samym
>radiatorem ? Teraz ma przyklejony taki maly wiatrak zintegrowany z malym
>radiatorem i nie wiem jak toto odczepic od proca. Myslice, ze mozna by
>wylaczyc calkiem ten wiatrak ?

1) P166 MMX to nie komp tylko procesor;
2) procesory nie posiadaja zasilaczy;
3) rodzaj obciazenia nie determinuje obecnosci wiatraka w zasilaczu;
4) kazdy procek pochodzi bez aktywnego chlodzenia - tylko ile czasu?
5) wiatraki na pentiumach mozna przelaczyc na 5V albo 7V :)

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?