Re: Czy kupic 17" NEC FE771 SuperBright?

Autor: miras (miras26_at_interia.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 17:16:31 MET DST

>Czy wystepuja jakies negatywne obiawy o ktorych nie pisza w opisie
>( tj np druciki podtrzymujace widoczne przy jasnym tle )
>
>Kineskop SuperBright Diamondtron NF wydaje mi sie byc dobrym kineskopem.

Od pol roku jestem uzytkownikiem NEC FE791sb. Moge powiedziec tylko ze
jest to zakup z ktorego naprawde jestem zadowolony. Nie wiem jak
bedzie z awaryjnoscia mojego egzemplarza ale do tej pory jest OK.
Jakosc obrazu jest super, cieple kolory.
Poprzeczne druciki sa lekko widoczne / przeszkadzaja przede wszystkim
konkurencji NEC-a ; ) /