Re: numer ip

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sun 18 May 2003 - 17:04:47 MET DST

Uzytkownik "..::T0]\[2!::.." <cowasto_at_dziestam.nl> napisal w wiadomosci
> Uzyszkodnik mlynek legitymujacy sie takim oto
> e-mailem
> <mlynek_at_skrzynka.pl> zapodal co nastepuje:
> winipcfg lub ipcofig zaleznie od systemu ktorego nie podales
> ps - NTG

Sorki ze sie wtrace, ale jakto NTG? grupa ma w nazwie PECET, wiec do tej
grupy nalezy wszystko co tyczy sie peceta, a wiec i hardware i software. I
skonczcie z tym ciaglym NTG bo tylko przez to zwiekszacie ruch w sieci:
patrz netykieta - nie powinno sie wysylac zbednych postów!!!!

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]