Kamera TEVION MD 9308 USB

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 17:04:49 MET DST

Witam!
Kupilem powyzsza kamerke, lecz niestety nie wiem czy sprawna czy nie
  Usiluje ja zmusic do dzialania ale niestety jak narazie nie udaje sie...
Niestety nie mialem sterownikow do tej kamery, zdaje sie, ze dostepna byla
tylko w Niemczech :( znalazlem na stornie www.medion.com sterowniki, ktore
maja niby pasowac.... ale jakos nie moge ich zainstalowac... Usiluje
instalowac te sterowniki (plik *.inf) poleceniem Zainstaluj z menagera
plikow, ale nic to nie daje... Urzadzenie USB jest wykrywane, lecz
instalator twierdzi iz to nie sa odpowiednie sterowniki i nie znajduje
kamerki.... Moze ktos ma taka kamere, lub wie jak sprawdzic czy ta kamera
nadaje sie do czegokolwiek... Moje testy przeprowadzalem na dwoch komuterach
z Windows2000 PL Professional i wyniki sa podobne. Prosze o jakiekolwiek
rady.

Pozdrawiam
Pawel