Re: Nowy komputer, dylemat

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 15:54:54 MET DST

> Po ladnych paru latach :) przyszedl czas na zmiane komputera i jak to
> bywa w sprzecie komputerowym po paru latach czlowiek znowu jest do
> "tylu". Prosilbym Szanownych grupowiczow o wyrazenie opini czy "dobrze"
> wybralem itp.
>
> PLyty glowna: ASUS P4PE i845PE GOLD 3xDDR333 5.1 LAN
> Procesor: P4 2,4 GHz FSB533 BOX
> Pamiec: 512 MB PC 333
> Dysk: Maxtor 80GB 7200rpm ATA 133
> DVD: LiteOn 16x48x
> CD-RW: LiteOn 48x24x48x
> Karta graficzna: Gainward GF3 Ti200 64MB DDR TV-out GS
> Monitor: NEC 17" FE791SB Diamondton
> [...]

Jeśli ci zależy na intelu to zestaw spoko, a jak nie to rzeczywiscie lepiej
podkrecic xp 1700+, a kupić np. lepsza grafe.
No i istotna jest jeszcze obodowa, a raczej zasilacz.

Akurat nie jestem fanem intela i nie znam sie na chipsetach do tej platformy
ale chyba dobrzeby bylo kupic jakas plytke ktora obsluguje fsb200 (nie wiem
czy ta obsluguje czy nie) ze wzgledu na ew. zmiane proca w przyszlosci (choc
jak znam intela to prescott i tak nie bedzie chodzil :))

pozdrawiam
miKE