Mam bledy na dysku, pomocy !!!

Autor: Pecet (mc1977_at_wp.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 14:37:33 MET DST

Mam problem. mam stary dysk, ATA 33 na ktorym sa bledy. W momencie kiedy
program cos wykryje wylacza sie, albo przerywa prace. Czy znacie moze jakies
programy do wykrywania zlych sektorow na dysku i do wyodrepbiania ich ??
Miejsca jest duzo i az tak bardzo nie zalezy mi na kazdym megabajcie. Wiec
moze byc to kosztem wolnego miejsca. Chodzi mi o to zeby nie nagrywac na
tych zlych sektorach bo potem jest problem Oczywiscie dysk nie jest
systemowym. Pracuje jako dodatkowy, do przenoszenia danych.
Z gory dziekuje.
Cinek