Re: K.Sieciowa -> Problem.

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sun 18 May 2003 - 12:30:20 MET DST

Użytkownik <marcing81_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,
> Kupilem k.sieciowa 100Mb. Wychodzi od niej jakis kabelek, tylko nie
> jestem pewien do czego on służy. Podłączyłem go do gnizadka WakeOnLan
> na płycie, ale karta mimo to nie działa. Tzn. Win ją wykrywa i
> instaluje ale gdy próbuję się połaczyć z siecią loklna to wyskakuje
> "Kabel sieciowy odłączony" mimo że wtyczka jest w środku.
> Kabel jest dobry - na 10Mb działało...
> Czy ktoś wie o co chodzi?
> Pozdrowienia,

Ten kabelek służy do obsługi funkcji budzenia komputera specjalnym
pakietem odebranym z sieci :-). WakeOnLan - przetłumacz to sobie.

U ciebie problem leży pewnie w tym, że karta nie została przestawiona w
tryb pracy 10 MBit. Zajrzyj we właściwości jej sterownika - tam można to
zafiksować. Niektóre karty mają specjalny programik do przestawiania
trybu pracy, a większość przestawia się automatycznie...

M.