Re: Komputery w szkole - jaki vat?

Autor: sieszpak_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 May 2003 - 11:54:54 MET DST

> az do czasu jak dorwie Cie urzad skarbowy za przywlaszczenie sobie VAT'u
> ktory z definicji jest wlasnoscia Skarbu Panstwa.
wystawiłem takowa fakture dla gimnazjum ze stawka VAT 3%, było to dość spora
kwota więc mogłem nia zbić sobie do 22% napłaty podatku VAT nieprzekraczając
kwoty 3% VAT, co uczyniłem, przeszedłem kontrolę krzyzową, jedno nad czym
krzywiła sie pani inspektor to zapis na fakturze typu: Zestaw komputerowy PC
+monitor standart 17' x 20szt, chodzilo o to ze nigdzie nie ma specyfikacji,
 ale ona przecież nie jest wymagana ;-)
Pozdrawiam
damian_at_plusnet.usunto.pl