Re: Jak to jest z radeon 9100 sapphire 64MB

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Sun 18 May 2003 - 10:13:15 MET DST

Użytkownik "Glogmak" <glogmak_at_master.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co wiem to masz prawo rekojmi które obowiazuje 7 dni od zakupu
> produktu. Tak wiec jesli produkt nie spelnia twoich wymogów mozesz go
> wymienic na inny . Rzeczywistosc jest jednak inna :( Sprzedawcy maja te
> prawo zazwyczaj gleboko w 4 literach. Tak wiec cudów sie nie spodziewaj
> jesli juz na poczatku cie tak potraktowano.

Ja też miałem kiedyś różne przejścia ze sprzedawcami, kiedyś chciałem coś
wymienić bo u mnie nie działało, a u nich niby było OK. Powiedziałem że mam
prawo do rękojmii i chcę z tego prawa skorzystać i że nie mogą mi odmówić.
Sklepowy oczywiście nie chciał. Ja mu na to, że proszę w takim razie z
właścicielem sklepu. No i potem już się udało, do tego pomaga postraszenie
że zrobimy im taką opinię wśród znajomych, w internecie, że napiszemy do
lokalnej gazety, że już nic nie sprzedają.
Trzeba dokładnie najpierw przeczytać sobie jak to jest w ustawie z prawami
konsumenta. Ja byłem przygotowany, i trzepałem kolesiowi równo numerami
ustaw i jakie mam prawa. Muszę przyznać, że kolesiowi kopara opadła i
niewiedział co powiedzieć, hahahaha.

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[          sebek_w_at_gazeta,pl         ]